Žürii on teinud eelvaliku enam kui kolmekümne sõiduki seast ning 2022 finalistid on: Dacia Sandero, Hyundai i20, Hyundai IONIQ 5, Mercedes-Benz C-klass, Opel Mokka ja Škoda Enyaq.
Hääletada saab kuni 5. detsembrini. Eesti aasta auto 2022 ja R2 rahvalemmikud kuulutatakse välja 8. detsembril LaitseRallyParkis toimuval galal.
Hääletus asub artikli lõpus!
Eesti aasta auto 2022 finalistid

Kõige soodsam finalist. Lihtne kasutada, kuid pakub omas hinnaklassis kõike vajalikku. Kütusena tarbib bensiini, kuid saadaval on ka LPG-vedelgaasiga versioon. Võimsusvahemik 65-100 hobujõudu, alati esiveoline.

Väikeauto, millega on võimalik end kõige rohkem Ott Tänakuna tunda, sest valikus olev N-versioon on tõeline kuumpära. 204 hobujõudu ja kiirendus 0-100km/h 6.7 sekundit. Lisaks tavapärastele bensiinimootoritele pakub Hyundai i20 ka kerg-hübriidi ning keskmist kütusekulu alates 5.2 l/100km.

Elektriauto, mis paistab silma. Disain viitab Hyundai esimesele mudelile Pony, mille omal ajal kujustas legendaarne Itaalia disainer Giorgetto Giugiaro. Valikus nii taga-, kui nelikvedu ning suurima võimsusega versioon (305hj) kiirendab nullist sajani 5.2 sekundiga. Lisaks võid tellida katusele päikesepaneelid ning see auto mitte ainult ei tarbi elektrit, vaid ta annab seda oma akust ka välja. Nii võid näiteks piknikul olles pannkooke praadida või elektritõuksile särtsu anda.

Mudeli kuues põlvkond, mis pakub tõelist luksust ja sõidurõõmu. Valikus olev pistikhübriid lubab puhtalt elektrijõul sõita kuni 100km ning viib mudeli keskmise kütusekulu 0.6l/100km. Muidugi võid valida masina millel on rohkem kui 300 hobujõudu ning nelikvedu ja siis saabub 100km/h kätte 5.6 sekundiga.

Kompaktne linnamaastur, mille uue põlvkonna disain üllatab ja positiivselt. Valikus on nii bensiini-, diisel-, kui ka elektrimootoriga versioonid, võimsusega 100-136 hobujõudu. Kõige ökonoomsem Mokka tarbib sajale veidi üle nelja liitri diiselkütust.

Elektriauto, mis näeb välja tavaline ja see on väga hea, sest inimene soovib tarbida endale tuttavat sõidukit, aga samas olla roheline. Võimalus valida kolme erineva aku mahutavuse ning taga- või nelikveo vahel. Ruumikas, madala energiatarbega ning väga praktiline.